Heeee lieve mensen - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Heeee lieve mensen - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Heeee lieve mensen

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

14 Januari 2009 | Nederland, Heeten

Heee lieve mensen!

Ik ben over..jaja ik ben in Zweden! Het gaat allemaal goed met me, goede vlucht gehad en ik heb een mooie kamer! Het ziet er allemaal goed uit! Mijn officiele vluchtverslag, fotos etc. volgen nog..maar dit is nog niet helemaal af en heb op dit moment nog geen internet op mijn kamer om het te plaatsen op de site.
Ik heb in ieder geval al wel vast mijn nieuwe zweedse nummer voor jullie: 0046-762565689
Bellen mogen jullie altijd..dat is voor mij gratis..haha

en ik heb ook een zweeds adres voor kaartjes etc...

Marjolein Tepperik
Germundsgatan 2
392 45 Kalmar
Sweden

Jullie horen z.s.m. nog meer van mij.

Heel veel liefs,
Marjolein

  • 14 Januari 2009 - 14:07

    Noortje:

    Heey Marjolein,
    Fijn om te horen dat alles helemaal goed is gegaan;)
    Kben benieuwd naar het reisverslag en de foto's over een tijdje!
    heel veel plezier en succes daar!

    Groetjes Noortje

  • 14 Januari 2009 - 14:10

    Yara:

    Heee marjolein!!

    Veeel plezier, geniet ervan!

    Dikke kus

  • 14 Januari 2009 - 15:03

    Violet:

    Marjolein!
    Heel erg veel plezier he!
    Ik ga je zeker volgen op deze site, ben benieuwd naar je verhalen en foto's;)

    Liefs!

  • 14 Januari 2009 - 15:33

    Natasjaa:

    Hee Marjoo!!!
    wat fijn dat alles goed gaat! is het mooi daar?? (A) .. ik ben benieuwd na je foto's en nog veel plezier!

    liefss

  • 14 Januari 2009 - 15:37

    Fleur:

    heej Marjolein!

    Mooi dat je mooi over bent gekomen..! heel veel plezier..en doe de groetjes aan de rest..!
    xx

  • 14 Januari 2009 - 15:59

    Nadia:

    Lieve Marjolein!

    Altijd fijn om goed nieuws te horen! Fijn dat je goed overgekomen bent.. we hoorden het ook al van Roel! Super! :D
    Veel plezier meid!

    Liefsss!*

  • 14 Januari 2009 - 17:25

    Femm:

    haaajjj majoo!!!

    fijn om te horen dat alles dikke primaa gaat!! De sneeuw blijft daar iig liggen zie ik al wel weer!! lekker hoor!!

    het feestje bij jeroen was weer gezellig! Ik moet nu nog 6 nachtjes slapen..!!

    Heel veel plzier verder. Internet zal daar wel niet zo best zijn, maar ik zal proberen te blijven contacten :D

    Veel liefss en genieten he!! :D


  • 14 Januari 2009 - 17:43

    Liset:

    Heee Marjolein!

    Jeetje, wat gaat de tijd snel! Je zit nu al in Zweden!
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat je maar een hele leuke tijd mag beleven! Geniet ervan!

    Liefs je ex-pannekoekenmoat :P

  • 14 Januari 2009 - 18:20

    Wij:

    hey marjolein mooi dat je goed bent overgekomen..we wensen je heel veel plezier daar en maak er wat moois van.

    groeten ans herman nick inge niek en leonie

  • 14 Januari 2009 - 18:45

    Bea Vosman:

    hoi marjolein
    heel veel plezier daar,wij gaan je belevenissen volgen zijn benieuwd naar je verhalen.
    groet van Jan Wilco en Bea.

  • 14 Januari 2009 - 19:16

    Elaine,jordy,jesse:

    Hoi Marjolein
    Fijn dat je goed bent aangekomen en je eerste indruk goed is. We gaan je zeker volgen. Veel plezier!

  • 14 Januari 2009 - 20:06

    Jezusje!:

    nou wat raaar!:O
    ik heb er geen eens een berichtje ingezet, ken jij nog een fleur soms?
    ahaha maar toch gelukkig dat het goed gaat daar!
    groetjes van iedereen hier, en doe ze daar natuurlijk aan de rest!:D

    kusjesssss

  • 14 Januari 2009 - 20:15

    Jan Dekker:

    Klinkt goed............heb je al wat leuks gedaan op de Universiteit?
    En die Zweden??????

  • 14 Januari 2009 - 21:09

    Linda En Suzanne Kromhout En Snippe:

    heej Marjolein,
    wat mooi dat je goed aangekomen bent.. geniet er van en ik hou je site in de gaten..
    liefs Linda

  • 15 Januari 2009 - 09:05

    Anouk:

    hee marjolein!!!
    gelukkig maar dat je heel bent overgekomen:P dan begint je avontuur nu hahaha geniet er lekker van meid.
    spreek je snel weer liefs

  • 15 Januari 2009 - 15:18

    Sophie:

    Marjopienus! ;) Super om te horen dat alles daar goed gaat!
    Maak er een super leuke tijd van en hou iedereen hier thuis goed op de hoogte he! :D
    Liefs

  • 15 Januari 2009 - 16:26

    Karin:

    Heej lieve Marjolein!

    wat super fijn om te horen dat je het goed hebt daar:) ben ik echt blij om! hoop dat het mooi blijft maar dat lukt vast wel;)heel veel plezier en succes!!

    liefs Karin

  • 15 Januari 2009 - 18:09

    Carola:

    Heey Marjolein!
    Je avontuur is begonnen! Geniet ervan en hou ons op de hoogte!
    Liefs vanuit Deventer,
    Carola en Thijs

  • 15 Januari 2009 - 18:18

    Peter En Carla:

    Marjolein
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen en je wind mee had.Veel plezier in je nieuwe omgeving en we volgen je met veel
    belangstelling en zijn benieuwd naar de foto"s.
    Groeten en liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Studeren op de universiteit van Kalmar in Zweden !!

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 16655

Voorgaande reizen:

12 Januari 2009 - 01 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: